Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi hledá

sociálního pracovníka

pro přímý kontakt s našimi klienty v jejich domácím prostředí

 

Co Vás u nás čeká:

  • stanete se naším klíčovým zaměstnancem pro terénní práci v sociálně znevýhodněných rodinách
  • budete naše klienty podporovat při řešení konfliktů, výchovných problémů s dětmi, při vedení a péči o domácnost, jednání na úřadech, při hledání zaměstnání
  • pomůžete klientům s vytvářením základních sociálních a společenských kontaktů, se základním poradenstvím a zprostředkováním kontaktů s odborníky (psychologie, logopedie, úřady apod.)
  • budete rodiče motivovat k vytvoření zdravého prostředí pro vývoj jejich dětí, k vytvoření podmínek v rodině pro navrácení dítěte z ústavní péče, případně k prevenci odebrání dítěte z rodinného prostředí a o tom všem povedete profesionální záznamy dle standardů kvality
  • uplatníte své vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání (v oborech splňující zákonné požadavky pro výkon práce sociálního pracovníka)
  • budou se vám hodit vlastnosti jako je samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, sociální cítění a porozumění, organizační a řídící schopnosti, schopnost práce v týmu, flexibilita
  • neobejdete se bez čistého trestního rejstříku a dobrého zdravotního stavu a řidičského průkazu sk. B

 

Co můžete očekávat od nás:

  • zajímavou a pestrou práci, která dává smysl s velkou mírou samostatnosti a odpovědnosti
  • tvůrčí práci v malém kolektivu významné organizace, která je největším poskytovatelem sociálních služeb v regionu
  • tým profesionálů v oblasti sociálních služeb, někteří byli oceněni titulem „Pracovník v sociálních službách Zlínského kraje 2018“
  • výhody práce v režimu pružné pracovní doby – můžete ji operativně přizpůsobit Vašim potřebám
  • budete se moci dál vzdělávat v oblastech, které Vás zajímají a jsou pro Vaši práci i váš rozvoj důležité
  • nabízíme Vám plný úvazek
  • 1 týden dovolené navíc, služební telefon, roční odměny
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • mzdové zařazení – základní nástupní mzda ve výši 22.100,- Kč až 23.900,- Kč, po zkušební době navýšení formou osobního příplatku

 

Předpokládaný termín nástupu: květen/červen 2019 nebo dle dohody

Místo výkonu práce: kancelář ve Valašském Meziříčí, terénní práce v ORP Valašské Meziříčí, Rožnov pod Radhoštěm a Hranice na Moravě

Obsah přihlášky: strukturovaný životopis, motivační dopis

 

Bližší informace podá vedoucí služby Bc. Jana Hasalíková, DiS., tel.: 605 045 952, email: jana.hasalikova@valmez.charita.cz.

Písemné nabídky zasílejte na email: romana.kladivova@valmez.charita.cz, případně na adresu: Charita Valašské Meziříčí, Romana Kladivová, Kpt. Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí, nejpozději do 20. 5. 2019.

________

INFORMACE K NAKLÁDÁNÍ S OSOBNÍMI ÚDAJI:

Charita Valašské Meziříčí je dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“) správcem osobních údajů, které při své činnosti zpracovává.

Vaše osobní údaje uvedené v přihlášce do výběrového řízení bude zpracovávat pouze za účelem obsazení volné pracovní pozice a nejdéle do doby ukončení výběrového řízení.

Dokument PDF

Inzerát SAS.pdf

Dokument PDF, 503.63 kB